the123
מיתוג מחדש ופיתוח שפה חזותית עבור חברת the123 המתמחה במוצרי טיפוח לצד וויטמינים ותוספי התזונה.
במסגרת הפרוייקט המותאמת אסטרטגיה מיתוגית לצורך המיתוג מחדש, הוחלפה כל השפה הגרפית לזהות מותגית חדשה רוחבית הכוללת: עיצוב לוגוטייפ ייחודי יציב וקלאסי, הותאמת סלוגן חדש ״all good inside״ – הכנסנו את כל הדברים הטובים פנימה כדי שהגוף שלה יודה לך בכל פעם שתתנסה במוצרים שלנו ומשם סללנו את הדרך למיתוג החדש.
הכתמיות הצבעונית כטבע הררי פרוע מאפיינת את השפה הגרפית לרוחבה. הותאמה פלטה צבעונית ראשית לויטמינים ותוספי תזונה בגוונים ירקרקים-כחלחלים המשדרים בריאות, רעננות, רוגע ובטחון עצמי, פלטות צבעים משניות לסדרת מוצרי הטיפוח בגוונים ורדרדים וצבעי פודרה ופלטה צבעים טבעית לסדרת חטיפי בריאות בטעמים שונים. נבחר גופן דו לשוני, הותאמה שפה צילומית לכלל תוצרי החברה ובנוסף צילומי תדמית יחודיים. בשלב הטמעת השפה, עוצבו מארזים שונים, תוויות לאריזות, לכלל מוצרי החברה. בנוסף, השפה הגרפית הוטמעה בערוצים השיווקים השונים הכוללים אתר סחר חדש עם אפיון מלא, סדרת עלונים, פוסטרים, כובשי מדף, עיצוב פוסטים לרשתות החברתיות, עיצוב דפי נחיתה ועוד.
כחלק משרותי הקריאייטיב שסיפקנו הופקו מספר ימי צילום ווידאו וסטילס בהם הטמענו את שפת המותג. הופק קמפיין פרסומי רחב ברשתות החברתיות עם פרזנטורית החברה מיכל אנסקי. בנוסף הופקו מספר ימי צילום תדמיתיים לכלל מוצרי החברה בקו מינימליסטי, מאוזן המשדר ביטחון, אלגנטיות, אסתטיקה, תחכום, חוזק פנימי ויופי המתאימים לערכי החברה ומותואמים לשפת המותג החדשה.
let’s create
together
התמדה והדרך שבה הם עוברים איתנו יחד.
מוכנים לאתגר הבא שלכם? בואו נכיר